top of page
the_power_of_the_moment.jpg
Writer's pictureAcrylika

אף פעם לא לוותר על החלום


ביום חמישי הקרוב תיפתח תערוכה ראשונה לאמן איקה אברבנאל, בגלריה פרקש ביפו העתיקה, בה יוצגו ציוריי אקריליק וטכניקה מעורבת על בד, שיצר בשנים האחרונות. הציורים הצבעוניים והעזים, מספקים לצופה חוויה ויזואלית מעוררת ומרגשת. עבודת האמנות של אברבנאל מאופיינת בסגנון מופשט ובפרטים קטנים ומורכבים המתחברים לכדי שלם אחד, הרמוני ומסקרן. לדברי האמן: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ללא דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים לא תהיה הצלחה."

התערוכה היא בסטטוס הגשמת חלום, מכאן גם שמה, ללכת עם הקול שבך להעז וליצור מתוך תשוקה, לחשוף ולהציג את יצירתך. הקריירה של אברבנאל הייתה בעיקר ניהולית. רק בשנים האחרונות, הוא עבר טרנספורמציה לעיסוק מקצועי באמנות. אברבנאל מוצא דמיון מסוים בין ניהול ואמנות, אם כי השונות ביניהם היא מן היסוד: "בניהול ישנם אילוצים והרבה עבודת צוות וחיפוש אחר שיתוף פעולה, בניגוד לאמנות שהיא עבודת יחיד. בניהול נדרשות פשרות - באמנות פשרה היא בינוניות. הדבר הכי דומה בניהול לאמנות, הוא דיוק ״וניקיון״ מוחלט בביצוע. בכדי להגיע לכך, נדרש ניסיון מצטבר והתמודדות עם דרישה עצמית למיצוי ברמה הגבוהה ביותר - בכך יש דמיון בין אמנות לניהול, עד כדי זהות."

גלריה פרקש - מזל דגים 5 , יפו העתיקה איקה אברבנאל /Walk the Talk אוצר: אהרון פרקש 15.11.18 – 6.12.18 הפתיחה: חמישי | 15.11.18 | 19:00 Ika Abravanel Farkash Gallery collection

10 views0 comments

댓글


bottom of page